If I used to love you baby..it ain't nothing like I'm loving you now

Tvprogrammet "Familjen Annorlunda" fascinerar mig. Jag vill ha sissodär två barn - Wille vill helst ha ett helt fotbollslag. Även om jag tänker varenda gång jag kollar på programmet att man måste vara galen som skaffar tio barn, så kan jag inte låta bli o tycka att dem är lite småmysiga alla tre familjerna, även om det inte är ett liv för mig.
Dom verkar genuint lyckliga trots trångboddhet och annat som spelar in när man är en sån stor familj.

Apropå något helt annat, jag är lite sugen på att börja skriva dagbok igen. Det känns lagomt fånigt när man närmar sig 30...men det får man väl....va? va? va?


Kommentarer
Postat av: LOVE

klart du ska skriva dagbok, riktigt kul att ha i framtiden. ÄLSKAR DIG PYSS

2010-02-16 @ 11:46:07
Postat av: cornelia

ja klrt man får! kommer du itne ihåg var roligt det var när jag läste några stycken från mina gammla från fjortis tiden!=) som sagt kul att ha..=) kramm

Postat av: cornelia

ja klrt man får! kommer du itne ihåg var roligt det var när jag läste några stycken från mina gammla från fjortis tiden!=) som sagt kul att ha..=) kramm

2010-02-16 @ 15:11:23
URL: http://www.cocoaboutlife.blogspot.com
Postat av: Jenny

Klart man får!!! Allt bra med dig? Blueberrybollarna väntar fortfarande på dig ;) kram

2010-02-16 @ 22:29:58
URL: http://jenny1980.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback