Love Story

Varför är det så himla dåligt på tv nu för tiden? Finns ju inte ett skit att se...
Jag fastnar i program som typ Jon & kate plus 8 & Familjen Roloff på Travel & Living...det finns ju bättre program men när jag ändå sitter här o kollar så undrar jag varför ingen kritiserar den svinstia som familjen Roloff bor i...saker och skit precis överallt. I would go mad.

Imorrn är det ingen skola, men jag ska försöka ställa klockan på typ 8 eller nåt åtminstone för att försöka komma igenom "Lyssnandets pedagogik" som vi ska skriva 3 sidors reflektion på så småningom...den är intressant men det är fortfarande en skolbok om ni förstår vad jag menar. Det är ju tusen andra böcker jag borde läsa samtidigt men nu har jag bara en hjärna så dom får vänta.
Vid tvåtiden ska jag åka till höggravida fröken Högberg i degerfors! Ska bli roligt att se hur hon har det så här bara några få veckor innan beräknat datum för bebis. :) Och massa nytt har nog hänt i deras hus också har jag på känn!
På kvällen är det Djurhemsmöte.

Sen får det gärna bli torsdag eftermiddag så jag får hem min man igen...och till helgen kommer tova hem! Yaay!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback