Monday morning, these are the times I love...

Ni ska veta att min 'man', inte har det allra bästa morgonhumör. Han gillar inte att vakna helt enkelt. Men idag minsann, sitter han och skrattar hysteriskt av glädje i soffan när det går bra i hockeyn. Klockan är tjugo över sju. Jag känner att det är värt att dokumentera för framtida diskussioner om morgonhumör.



Varför jag är vaken är en mycket bra fråga.
Jag har en känsla av att den här dagen inte är min dag riktigt, så jag kanske borde gå och lägga mig igen.
Nån av katterna inledde iallafall dagen med en krasch och jag ignorerar nu båda på obestämd tid!


En gång var det här en hel stor lampa som stod så bra i mitt sovrumsfönster.
Katter anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback