Mord eller korv?

Jag fick precis ett sms från min särmbo (kombo av särbo och sambo om det inte framgick..) och det bestod av:

"På fredag kommer jag planera en hel dag för oss. Jag vill inte att du planerar något annat efter kl.13.00. Här kommer första ledtråden: fixa fram en vass kniv och lägg den i en väska (kniven ska inte vara jättestor) i din garderob. Puss"

Ja. Vad kan man tolka från detta måntro? Antingen har han tröttnat och kommer skalpera mig ute i skogen och gömma mina kvarlevor under en gran.........eller så kanske vi ska ut o skogen och grilla korv och tälja egna grillspett??? Det är nog min gissning. Med tanke på att jag har tjatat på honom att jag vill grilla korv och åka pulka typ tusen gånger.
Det ska iallafall bli intressant att se vad som kommer härnäst....jag väntar med spänning på nästa ledtråd!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Emma-jag tycker detta meddelande kan beskrivas bra med ett(två) ord -ÄKTA KÄRLEK!!!!

2010-02-09 @ 15:35:07
Postat av: Ida

Haha jag hoppas innerligen att ni ska grilla korv emma ;)

2010-02-09 @ 17:04:41
Postat av: Anna T

Mys wille :)

2010-02-09 @ 17:10:51
Postat av: Emma

hihi ja ibland är han allt en hejare på kärlek den där....=)

Och ida, jag hoppas med det....!

2010-02-09 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback