Negativa klubben: inträde 20 spänn!

Att vara uttråkad, det ligger i vår släkt. Till och med ingift släkt! Jag är uttråkad, min morbror är uttråkad och min bror är uttråkad till döds. Jag hatar dig GUD, nummer 1.

Ingenting blir nånsin som jag tänkt mig. Det kommer ALLTID nåt i vägen när jag har planerat nånting. Helt otroligt. Inget hår fixat idag och i tron om att jag skulle fixa det så tackade jag nej till jobb. Och så vidare och så vidare. Den här dagen blev pannkaka. Jag hatar dig GUD, nummer 2.

Imorrn ska jag iallafall jobba tacka inte GUD för det. Jag vill ju jobba! Men samma sak där, det kommer alltid nåt i vägen.

Och det här med gud, vem fan är det?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah lille vän... hårt liv.. ta mig inte för ironisk nu. men så illa kan det aldrig vara

2010-02-17 @ 21:01:31
Postat av: Emma

Tove du är min skitunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback