Torsdag äntligen.

Om SJ sköter sina kort rätt idag, kommer min man hem om ca två timmar!!
Jag ska försöka ignorera allt snor som har tagit över min kropp och bara njuta av att han är hemma. Ikväll är det kontaktpersonstid och det kan jag inte missa för nu var det längesen vi sågs, och vi har bestämt att vi ska gå ut och äta i kga - för vi "firar" 3 år nu i början av året. Tiden går så fort..
Lite ipren innan det så ska det allt gå bra det med, och wille ska med! Då vet jag en tjej som blir väldigt glad. Eller två..med mig såklart :)


Kommentarer
Postat av: mika

2010-02-05 @ 11:15:37
Postat av: Mikaela

Tjenis som vanligt då har jag svårt med det här att tala om vem jag är men de hör till mitt handikapp!!

Fan va najs att wille kommer snart.. själv sitter jag o väntar på att få åka till min karl...



Fan va livet e tråkigt just nu bara snö snö och kanske lite mer snö o inte fan händer de nåt kul heller! I helgen rings vi o tar ett fyrparts samtal om hur vi ska styra upp det här och planera in nåt kul!!!



Ha en fin helg o say hello to the man...

2010-02-05 @ 11:17:59
Postat av: Emma

Hej Mika...ela =)

Hade jag en racerbil skulle jag allt komma till Motala imorrn och hålla dig sällskap medans din karl jagar boll! Men vi ses snart...påsk vare'va? ;)

2010-02-05 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback