All the right friends

Den här helgen blev ju så himla mycket bättre än förra!
Jag hatar att sammanfatta saker men kortfattat så var fredagen väldigt härlig. Den började med en intressant föreläsning på Uni sen när jag kom hem satt Wille mig i bilen, med ögonbindel och så hade han bränt en massa bra musik (därav cdskivorna i väskan ;)) som vi spelade på vägen till en "hemlig plats" - det är ett ställe precis vid vänern som var väldigt fint att sitta vid och bara njuta av solen och grilla korv & det var precis vad vi gjorde. Han hade fixat all mat, ved och tagit med renfällar som vi satt på. Varm choklad och bullar! Det var längesen jag kände mig så avslappnad. Knäpptyst runtomkring, solen lyste och jag frös inte - det är väldigt viktigt för när Emma fryser blir hon gnällig! :D Jag fick ett väldigt fint smycke av Wille, såntdär som man kan sätta in småsmå kort i ni vet? Jag kommer inte ihåg vad de kallas.

När vi kom hem var båda två helt slut, frisk luft tar musten ur en! Wille snarkade sött på soffan i nästan två timmar...:)

Igår hade jag tänkt att ha en lugn hemmadag, läsa bok och skvallertidningar o bara va! Tji fick jag för då ringde Mickan och informerade om att hon och tobbe minsann kände för att åka till Boda Borg (notera att de här två spontana prickarna bor i Norrköping/Motala...) och så skulle de plocka upp mig "på vägen", Wille jobbade ju så han var redan på plats. Så där var vi i ett antal timmar igår och idag har jag ont i ungefär alla kroppsdelar och mina knän och smalben ser ut som jag blivit nersparkad...men det var det värt, Mikaela gav mig komplimang för hur smidig jag var när jag kröp i banorna..så det här är resultatet av min smidighet tror jag.

Efter sex stämplar och lite lek & bus där så åkte vi hem och gjorde oss i ordning för en middag, så tillbaks till Kga och käk på Jack's, som slutade med ett besök på Harrys! Tobbes snälla rara mamma körde hem oss till Khamn vid 2.

Idag jobbar Wille men jag har bakat kakor som jag hoppas han kommer gilla när han kommer hem ;) Peanutbutter cookies...

Förutom vi så var det några pimpelfiskare ute på Vänern

Tada!

Det ser ut som vädret inte var bra alls, men det var det ju! :)

Boda Böörg!

Farmen tobbe ;)

Don't mess with me

Fikapaus!

Skål!

Tobbe ligger med kameran....

Kreativa med salt

Vi försöker också 'ligga' med kameran. Det gick väl sådär. ;)

Sötnöt!

Kärt återseende på Harrys..

 

Hoppas alla har en bra alla hjärtans dag!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

åå härliga bilder!!!Jag blev så sugen på korv med bröd!!Kanske det kan bli det för mig själv i min ensamhet ikväll :)

Fina bilder du tagit gumman..har du systemkamera??

Kram

Postat av: Emma

haha va gullig du är karin som tror att jag har systemkamera..jag är typ världens sämsta fotograf....tyvärr ingen systemkamera! =)

Tycker definitivt du ska ta dig en grillkorv! Smaskens.

Ses imorrn! Kram

2010-02-15 @ 12:05:02
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: cornelia

åhh mysig ni haft det....tjejen med datorn e avslöjad! facebook på skoltid =)



kram på dig

2010-02-15 @ 16:01:38
URL: http://www.cocoaboutlife.blogspot.com
Postat av: Emma

haha ja det är Mia som inte kan slita sig från facebook ;)

2010-02-15 @ 17:28:48
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback