Fables

Innan nyår klagade jag på min utväxt....idag är det 16e februari och jag har fortfarande inte gjort nåt åt det! MEN, imorrn eftermiddag ska jag äntligen fixa't! Eller inte jag utan Madde, min kära gamla Mcdonaldskollega som numera är frisör....hon är snäll och gör det åt mig! Egentligen skulle jag vilja färga hela håret i nån varmare ton nu men det har jag inte riktigt råd med så jag får nöja mig med slingor så länge och det kan inte bli sämre än hur mitt hår ser ut nu, that's for sure!

Utöver det ska jag vara duktig och plugga hela förmiddagen (om jag inte blir inringd på jobb..) så även om jag är "ledig" ska jag ställa klockan och gå till min andra "skola" med andra ord hem till mamma o pappa. Försöka läsa lite i en bok som jag behöver till det tredje inlämningsarbetet av fyra denna delkurs. Förhoppningsvis kan jag även börja med arbetet imorrn eller iallafall torsdag.

Idag är jag inte vidare värst duktig, jag kom hem från skolan och tvärslocknade i soffan, det var den mest sköna powernapen jag nånsin tagit tror jag. 45 minuter! Jag kan oftast inte sova alls mitt på dagen.......idag gick det över förväntan ;)
Plugga orkar jag inte idag...................................så får man inte säga men det gör jag ändå. Imorrn är det en ny dag!
Man blev liksom inte så motiverad av en innehållslös lektion idag, eller snarare att vi har gått igenom samma sak ungefär tusen gånger. Vi förstår - vardagsmatematik!! :D

Istället tror jag att jag ska börja läsa den tredje Twilightboken...ja det gör jag rätt i!


Kommentarer
Postat av: tove

Jag har tenta på fredag jag men jag sitter mycket hellere framför tv eller gör inget. Men det ska nog gå bra för oss båda eller hur!!

pöss gullet och kämpa på

2010-02-16 @ 17:04:06
Postat av: Emma

Tovebejbi, du vet att det alltid går bra!! Heja dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback