Vi är värda så mycket mer

Visste ni att det är skitgott att ha skivad banan på rostat bröd? Nu vet ni!
Idag är det tisdag, och jag är skolfri....nästan. Emma & jag ska bege oss upp till mammas jobb och undersöka lite om matte, hur förskolan samarbetar med föräldrar när det gäller barns språk-och matematiska medvetenhet...sounds interesting? No? Oh well.

Sen tänkte jag gå hem och läsa lite inför nästa vecka men utöver det så har jag inga planer. Jag är sugen på att baka, typ cupcakes eller dylikt men känner att det är ytterst onödigt då jag inte har nån som kan äta upp dom. Och frysa in nybakat känns ju sorgligt.

Jag längtar så otroligt mycket efter bar mark och vår! Trodde aldrig man kunde sakna asfalt så mycket som jag gör just nu. Vill bara ta på mig gympaskor, och gå gå gå till fågelkvitter och i solsken....men det verkar fan som det ska vara snö fram till midsommar i år. Det är jättemysigt med snö, till en viss gräns.


Vååååår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback