All dressed up in love

Vi hade kursavslutning idag, som bland annat innehöll en frågesport...alternativ D på denna fråga är något misstänksamt..=)

Så nästa tisdag inleds termin 6 av 7...hurrahurrahurra..! Vår nya kurs heter Svenska & Matematik i barnens värld och jag har inga förväntningar alls på den. Jag är skoltrött och önskar helst att det var 19 januari 2011 istället för 2010...

Förutom skolan har jag tagit mina sista kronor och handlat en massa frukt, fil och allt annat småkrafs man behöver, jag har tränat och nu är jag värd att ta det lugnt! Imorrn är det jobb som gäller, 07.30-13.15, en helt okej tid. Värre blir det på torsdag då det blir 07.30-16.45.

Roligare än så blev det inte!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback