Babyboom

Då har man vaknat till en grå och ganska händelselös lördag.
Min man kom hem i torsdags kväll och överraskade mig, och sånt gillar vi. Så igår åkte vi in till kstad en sväng för att han skulle köpa skor och jag passade på att ta en mysig fika med min fina vän Lisa. Och "Bosse" - som lilla magen kallas där okänd bebis håller till! =) Det var väldigt mysigt att bara sitta och prata om allt möjligt, och som vanligt när man ses känns det som vi sågs senast igår, även om det var ett tag sen sist. Bebis är beräknad till 4 april (då fyller även Mr Willy år!) och det känns roligt att Lisa är bland dom första ur vårt "gamla gäng" som skaffar barn, så det ser vi fram emot! Det är galet många runtomkring mig som är gravida just nu eller precis har fått barn. I klassen tror jag vi har iallafall tre st som ska ha barn, Lisa ska ha bebis, Madde ska snart ha, Frida ska ha ungefär samtidigt som madde, en i klassen fick för en månad sen, min kusin ska ha i juni...ja det är säkert fler ändå. Det känns som jag borde vara under en stor bebispress.....men det är jag inte. Däremot ser jag framemot den dag då det är min tur! ;)


Fina Lisa & 'Bosse' ;)


Idag jobbar såklart Wille hela dagen, något som jag inte älskar, men som man måste göra ibland ändå...jag har inte planerat in nåt och funderar på att ligga i sängen och läsa ut första Twilightboken som har tagit en evighet att läsa pga diverse distraktioner. Men idag kanske det kan bli gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback