Här kommer lyckan för hundar som oss..

Jag sov inte så bra inatt på grund av en infektion jag har i munnen - ja det är lika underhållande som det låter - och att sova på sidan gör ont i kinderna...så när klockan ringde imorse var jag död, nästintill. Så jag stannade hemma och sov ut. Det var skönt och nu känner jag mig piggare, så städning är avklarat och en timmes promenad som var väldigt väldigt befriande. Ny musik i lurarna och nästan "sommarvärme" ute...iallafall under tio minus!

I eftermiddag ska jag åka till Maria och titta hur hon har det på sitt nybyggda gruppboende, där hon har sin egen lägenhet. Det ska bli kul o se hur det ser ut och hur hon trivs. Känner mig som världens sämsta kontaktperson som inte har samma tid och ork längre men jag hoppas dom säger till när dom fått nog! =)

Nu är det väl helg då antar jag, men den här helgen känns inte så upplyftande.
Kanske om jag hade haft liite mer pengar! Men i brist på det, lite musik:

'Jag vill ha allting'

med mister håkan himself.

Fin låt.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det vore hur fantastiskt som helst om de båda kunde gigga samma dag ;) ...det tråkiga är ju att man inte längre har tiden att vara på festival flera dagar i sträck. Sommarjobb och sådant där onödigt kommer ju alltid i vägen ;P

Postat av: Tove

Emma du får mer än gärna komma hit.. det kostar in te så mycket och det är fest på lördag

2010-01-14 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback