Use me all up

Då var det 2010, och jag har inte avlagt ett enda nyårslöfte och kommer inte göra heller. What's the point, allt följs slaviskt i en vecka tills man glömmer bort allt vad löften heter.
Nyårsafton var jättetrevlig och bjöd på många skratt och god mat & dryck. Det kan bli tradition om vi har tur!=) (det kanske kan bli ett nyårslöfte, om nåt!?!)

 



Wolle, jag och Mikaela i det härliga 30 gradiga vattnet :)


Thumbs up!


Smile..!




38 grader...


Förskål på hotellrummet


På restaurang "Hälsofreak"




Mysigt ställe och god förrätt!


Tuut!


Tobbe & Mikaela




Johanna tyckte att man kunde tuta även genom näsan.


Emelie & Ampe









Wille har jobbat hela dagen och lika imorrn, så jag har inte sysselsatt mig med speciellt världsliga saker. Tog en promenad till Mio där jag har presentkort, rean startade idag men jag hittade inget..som vanligt.
Har "storhandlat"....ikväll blir det indiskt!

Hoppas ni alla får ett bra 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback