Sånt här gillar jag vanligtvis inte, men i brist på annat snodde jag detta hos Cornelia:


Namn: Emma Fagerman (nope jag har inget andranamn, mina föräldrar lider av fantasibrist..)
Kallas för: som jag har saknat ett smeknamn under mina år....det närmaste är väl när tove kallar mig för "Memmeth"...eller när Wille kallar mig för Hjärtat.
Stjärntecken: Tvilling
Höger eller vänsterhänt: Vänster såklart. Ni vet väl att vänsterhänta anses vara extra smarta? ;)
Piercingar: öron & navel
Tatueringar: två, som jag helst inte skulle ha. Men är man 16 år och impulsiv så är man.
Längd: i passet står det 1,64
Skostorlek: 37
Hårfärg: blont med en grym utväxt för tillfället
Fräknar: ja på sommaren
Motto: "Det ordnar sig" tycker jag funkar bra.
Kär? Alla dar i veckan!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag skulle inte gråta om jag bodde lite större...
Tycker du att du är attraktiv? Attraktiv var väl att ta i. Ni vet hur man kan supa sig snygg på fyllan va? ;)
Dricker du? Ja annars blir man uttorkad. Vatten, rödvin & öl. Och apelsinjuice med is.
Röker du? Nej jag har en dödlig allergi mot cigarettrök. Mamma är det enda undantaget att jag accepterar rök.
Vilket schampo använder du? Trésemme
Vilken parfym använder du? Ralph Lauren - Romance, Burberry - brit
Vad är du rädd för? Att kräkas, spindlar och mer allvarliga saker så som att nån i min omgivning ska gå bort..
Gillar du att tvätta? Nej det kan jag inte påstå
Gillar du berg- och dalbanor? Jag gjorde, när jag var yngre. Nu är jag gammal och trist, och rädd.

Senaste…
Filmen du hyrde?
Kommer icke ihåg namnet på den du.
Filmen du köpte? Jag köper inte film så ofta...men jag fick "Secret life of bees" på dvd i julklapp!
Låten du hörde: svarta linjer med kent, min ringsignal på mobilen.
Låten du laddade ner? hm det var nog Röyksoppskivan
Personen du ringde? Tove
Personen som ringde dig? little willy
TV-program du såg? sitter o stirrar på 2½ men nu
Person du tänkte på? min bror

Favorit…
Låt: tufft att bara välja en, men okej då. A long december med counting crows
Sak att göra: shoppa?
Sport: Sport? Badminton
Dryck: Vatten
Kläder: Kläder som sitter som dom ska! Det gör inget om dom är snygga också.
Film: nej jag är ledsen jag kan inte välja bara EN.
Bil: haha ja om vi kan kalla det bil. En gammal golf.....rostig och fin. Men den rullar!
Serie: Family guy, Greys, äh jag får hjärnsläpp på såna här frågor

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja...tyvärr!
Gråtit över en flicka? Det har jag säkert, tjejkompisar kan vara tuffa bönor.
Ljugit för någon? Ja..säkert.
Varit i slagsmål? Det vete fasen faktiskt
Blivit arresterad? nope not yet
Träffat någon från internet IRL? Ja..alla mina vänner på facebook ;)

Antal…
Gånger du varit kär?
Det beror på hur du definierar kär
Gånger ditt hjärta brustit? några gånger kanske..men det är ju läkt vid det här laget.
Hjärtan brustet på grund av dig? You know it. I am a heartbreaker.
Tjejer du kysst? nej det kan jag aldrig tänka mig...! :P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Noll?

Senaste…
Boken du läste?
"Styggelsen" av Amanda Hellberg, en skräckroman
Personen du fick e-mail av? Min morbror
Personen du fick brev av? karlskoga kommun?
Personen du fick sms av? mami
Gången hela din familj åt middag tillsammans? juldan
Saken du köpte? mjölk, blutsaft, kattmat och avocado...
Vad har du gjort idag? handlat, städat köksskåp och latat mig
Brukar du svära mycket? Ja usch ja
När stiger du upp på morgonen? väldigt olika. men sällan senare än nio.
Vad har du på dig? mina boyfriend jeans...och willes gamla tigertröja.
Vad ska du göra ikväll? sova
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? i kinden, och i ryggen
Använder du hårspray? Jag är inget fan av hårspray...anna vet!
Kan du stå på händer? det var en intressant fråga.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan o jag.
Salt eller socker? saltsaltsalt
Gillar du ketchup? i väldigt lagom mängd
Är du glad nu? Ja men lite trött och mätt
Var du glad igår? det vill jag nog påstå...
Vad dansar du till? inte mycket
Stockholm är… ? en fin men stressad stad
Göteborg är… ? mindre stressat och mysigt
Kan du sjunga? Självklart. eller inte!
Spaghetti eller makaroner? Barilla spagetti.
Land du vill besöka? Vill göra hela USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback