Ge mig sommar nu nu nu.

Den här dagen började med mys i sängen med min älsklingsbebis.



Den fortsatte med en promenad, som också inkluderade fågelmatning. Fåglarna var både hungriga och tacksamma, och giriga. Stackars små. Det här jag ingen bild på, jag fann inget intresse av att ta av mig vantarna i 20 minusgrader idag.

Vidare blev jag bjuden på hemmagjord riktigt god kinesmat som föräldrarna stod för. Det känns som jag äter där OFTA. För skojs skull åt pappa och jag med pinnar. Inte heller detta tog jag bildbevis på.

På eftermiddagen hade bukfetmaklubben möte och fann att inga hämningar var nödvändiga och slog på stort.


Hemmagjord varm choklad med tillbehör så att säga.
Illamåendet var ett faktum en kort stund senare.

Nu har jag svettats på crossen en stund, duschat och tänker inte göra mer idag.
Energin har varit bra idag och det tackar jag såklart blutsaften för! (och lite psykisk inbillning!)
Imorrn har jag några mindre uppdrag att utföra och på fredag har jag lunchdejt med fröken Turenkvist!
Och så kommer baby hem såklart  =)

Kommentarer
Postat av: Toe

härlig dag baby och vilken dryck.. smaskig såg den ut. även jag är med i bukfettmaklubben, det är en fin klubb med bra gemenskap och mycket värme! kiss darling

2010-01-07 @ 09:21:14
Postat av: cornelia

Mmmm såg gott ut...sjælv ska jag ta mig en av min pulver smoothies nu! MMMMmmmm!! Krammm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback