I can see clearly now the rain is gone!

Vilken härlig dag!
Förutom att det är galet kallt då förstås.
Jättemysigt att få umgås med Anna några timmar, vi käkade lunch på "Som hemma" och sen inhandlades det lite smågrejer på Ö&B i brist på andra spännande ställen :)
Väl i khamn igen, mötte jag upp Wille hemma hos mamma o pappa, pappa hade såklart fått nån ny box som Wille hjälpte till att installera....karlar....


Så mamma och jag tröttnade och åkte till Maxi, jag inhandlade ingredienser för att göra hemmagjord pizza. Så ikväll serveras det, och ett stooort glas rödvin för det är jag värd! =)




Innan ugnen! Jag gör "vit" pizza istället för att ha tomatsås o tjafs på. Olivolja med flingsalt och svartpeppar, salami, lök och persilja och i en liten del av pizzan även lufttorkad skinka och ananas!
Smaskens för den som inte testat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jävlar vad bra det blev!

Och god pizza gjorde jag med=)



Puss love

2010-01-09 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback