I don't know what to do with myself!

Jag rensade mitt nattygsbord, och hittade en gammal kalender från 2001, det året jag bland annat tog studenten, jobbade på McDonken, drog till london och praktiserade på Fridatidningen mm. Och jag blev avundsjuk på mig själv som 18 åring....Vilket fartfyllt liv jag hade. I kalendern var det action mer eller mindre varenda dag, även om det bara var fika med tjejkompisarna eller jobba så var det full rulle. Kärleksbekymmer och intriger är kanske inte nåt jag längtar efter, men bara det faktum att det hände lite mer! Jag är helt klart inte så nöjd med min trista tillvaro för tillfället och har väl inte varit på ett tag. Tror säkert det blir liiiite bättre när skolan drar igång nästa vecka, har hört "rykten" om att vi kommer vara lite mer i skolan nu än två halvdagar max som vi varit de senaste två åren typ..Det får vi allt se det. Men det här med att bli äldre och upptäcka andra sidor av livet är skönt det med, och det är inte det att jag vill bli 18 igen - aldrig mer - men ha alla kompisar samlade på en plats - kan väl inte vara så mycket begärt? Tyvärr så vet jag att det aldrig mer kommer bli så.

Om ett år, är jag klar i skolan - och förhoppningsvis har jag ett jobb, det ser jag fram emot, att göra nytta! Ni som jobbar heltid tänker säkerligen tvärtom - och det kommer säkert jag också göra! Lat som jag egentligen är.
Oh well.

Imorrn är det fredag och då ska jag åka till Kga en sväng och luncha med Anna, och det ska bli väldans skönt att bara komma ifrån tristessen lite!


Gammal gaaaammmal bild.
=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du vill komma bort mer så är det bara att komma till mig! Du är alltid välkommen. Här i "storstan" händer det alltid grejer!! Puss och kram

2010-01-07 @ 16:13:55
Postat av: Toe

Sen ska vi ju ha en dejt i örebro snart... vi behöver inte ,mycket pengar bara till fika och mat så vi kan mysa hela dagenmed varandra

2010-01-07 @ 16:55:20
Postat av: Emma

Jag tycker ni båda två kommer med utmärkta förslag =)

Precis vad jag behöver. idag har jag liksom inte ens tagit av mig sovtröjan..och då har jag faktiskt varit utanför dörren...iklädd den...skamligt. Playdates framöver det hör jag det!

2010-01-07 @ 17:21:11
Postat av: Anna T

Tack för en trevlig fredag :)

puss

2010-01-10 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback