Måndag - en skittråkig dag. Varje vecka.

Back to reality!
Wille åkte till Tönthättan i eftermiddags, så nu är det tomt igen ett par dar. Imorrn har vi studiegruppsträff  hos Emma för att köra genrep inför vår redovisning på onsdag, vår grupp börjar! Det ska iofs bli skönt att vara först ut då vi ska redovisa i 45 min och då slipper man sitta och bli nervös....redovisningarna håller på både onsdag och torsdag så det blir mycket lyssna. Jag har just gått igenom det jag ska säga....men en gång räcker ju kanske inte...men min hjärna har fortfarande jullov.
Jag längtar efter våren nu, även om det är jättefint med snön, solen och kylan så är jag inte gjorde för det här isklimatet.

Resten av veckan innehåller alltså mest skola, och på torsdag eftermiddag ska jag hälsa på Maria som har flyttat till eget boende nu i kga. Sen var man ju visst 'ledig' i en dryg vecka igen om vi bortser från en utvärdering nästa vecka. Lite pengar skulle inte sitta fel så man kunde göra nåt dom dagar man inte ska sitta med näsan i böckerna.

Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback