Neej men om vi skulle ta och avliva lite djurplågare? Sakta och plågsamt.


För er som inte har tillgång till Kristinehamnsposten. Det här är Josefina.
Hon är ca 5 månader gammal och hittades av en man i Väse i söndags. Hon är svårt undernärd, frysskador på öronen och båda hennes ögon är igenbommade pga ögoninflammationer. Mannen hade försökt fånga in henne i två veckor men inte lyckats, tills i söndags när han hittade henne i en snödriva. Han misstänker att någon har slängt ut henne i farten från bilen.
Hon befinner sig nu på djurhemmet här i Khamn, och hon behöver matas med mosad mat via en spruta ÅTTA gånger om dagen, hon behöver ögonsalva en gång i TIMMEN. Och hon får antibiotika.
Jag blir så upprörd och förbannad så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv.
Om jag nån gång i livet får ett sug efter att mörda nån så är det vid såna här tillfällen.
Om du har ett djur du inte kan ta hand om av olika anledningar, så är inte det likamed att du måste plåga djuret till döds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ge det till någon som faktiskt KAN hjälpa det istället.
Människor är helt klart den värsta rasen på den här planeten.

Har ni en slant över, så skänk en slant till Djurhemmet, se:
www.djurskyddetkristinehamn.se för mer info
Om ni ändå är på doneringshumör så släng in en slant till Haiti också!



Kommentarer
Postat av: Emanuel

"Människor är helt klart den värsta rasen på den här planeten" - jag håller fullt ut med, människan är avskyvärd... som en parasit (iaf den västerländska sorten)... Det gör mig ledsen...

Postat av: Jenny

Jag håller med dig Emma..Blir så overkligt förbannad på dessa sjuka människor!!! Mord skulle vara för lindrigt för asen!

2010-01-20 @ 22:37:49
Postat av: Anonym

hörde ofrivilligt om detta och vill bara kräkas på dessa människor!

2010-01-21 @ 13:03:17
Postat av: Louise

Håller med dig idioter hela bunten!

2010-01-22 @ 12:13:37
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja man blir bara förbannad. Och ledsen. Och lite till!

2010-01-22 @ 22:19:37
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback