Ni vet hur jag är bra på att överdramatisera saker o ting? Det här är knappast att överdramatisera, jag lovar.

Imorrn och på fredag ska jag jobba. Och idag ringde de från den avdelningen och frågade om jag kunde jobba en timme längre imorrn.......visst sa jag. Sen informerade hon om att de var lite kort om både barn och personal för magsjukan hade brutit ut under natten. MAGSJUKA.
Jag är lite mer sugen på att skjuta mig själv faktiskt.
Så imorrn ska jag till en avdelning där jag inte varit på ca ett år, småbarn dessutom....jag är själv till frukost med visserligen bara fyra barn men ändå. Det känns sådär faktiskt. Om nåt barn spyr när jag är själv kommer jag förmodligen att lämna allt och springa hem.

När jag tänker efter mår jag redan illa. Det känns som om jag är på väg mot min egen död.


Neeeej såhär vill jag inte sitta!!!!!!!                        Så min bästa vän blir handspriten.

Lyckas jag hålla mig från att bli sjuk den här gången så kan vi nog fastställa att jag är immun.
Wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i totally understand where you are coming from. just wash your hands like crazy, i think that stomach virus germs aren't airborne unless you come in contact with the actual vomit. I understand your sense of doom. Hang in there!

2010-01-27 @ 17:38:31
Postat av: Martina

svalj cirka 10 hela vitpepparkorn! det ska funka :)

2010-01-28 @ 09:29:04
Postat av: Anna T

Du överdramatisera nääää;)

Du är imun jag sägert!!hihi

Puss

2010-01-28 @ 14:02:27
Postat av: Emma

Bianca, mina händer är döda efter att ha tvättat mig hysteriskt idag!!



Martina, jag svalde 8 vitpepparkorn..hoppas det hjälper! =)



Anna, domen avgörs på lördag...immun..eller inte immun!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback