To die....eller inte.

Jag börjar tro att jag kanske borde sluta läsa om vampyrer och se filmer om vampyrer....jag vaknade 05.23 imorse av att jag drömt en mardröm om just det ovannämnda. I drömmen var det nån slags vampyrinvasion som inträffade en gång per decennium typ och alla visste om den här dagen så man liksom planerade för hur man skulle överleva. Jag och Emma (ja mossan you!) kröp ner under samma täcke och konstaterade att om vi är två så dödar dom oss nog inte (?!) och helt plötsligt kom en vampyr in, som självklart hade ett sånt där pillimariskt vampyrleende och han såg ju såklart ganska bra ut. Vi bönade om att vi inte ville bli vampyrer eller dö...han kom med förslaget om att han skulle gå o knacka på grannens dörr och försöka döda denne, men om denne svarade att den inte heller ville dö så hade vi inget val utan skulle dö också...mycket mycket konstigt var det och lite töntigt men jag vaknade iallafall med ett rusande hjärta och lätt dödsångest. Så en vampyrpaus är på sin plats kanske..........kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback