Yay it's friday!

Den här känslan av ro som jag får när Wille är hemma är så skön. Idag bytte vi roller litegrann eftersom normalt sett så fixar jag maten på fredagkvällar då han ofta kommer från Trollhättan då, men idag har jag jobbat hela dagen och han varit hemma, så nu står han ute i köket och fixar nån hemlig middag som jag ser fram emot. Fredagskänslan är ju i sig rätt skön men den blir lite mer påtaglig när man har jobbat.
Wille har under sina 4 dagar på irland blivit halvt irländsk...så just nu strålar det ut irländsk musik från Spotify...och det skulle inte förvåna mig om det blir en irländsk måltid också...kanske dricka pints och dansa på bordet?

Imorrn ska jag sova läänge utan väckarklocka och det blir ett varv på stan, har presentkort kvar som vore kul att utnyttja..Sen på kvällen ska jag ut och äta i Kga med Mikaela som kommer till Dfs imorrn med Tobbe. Tobbe ska på nån fest så då passar vi tjejer på och ta lite "alonetime" ;) Wille ska på bio och hänga gäng med Ali. Och agera lite chaufför snäll som han är 

Söndag ska jag försöka mig på lite plugg!!

Imorse fick jag ett mail från Valentina som hon hade skrivit alldeles själv, inte dåligt för att vara ett och ett halvt! ;)
Jag skrattade iallafall för mig själv och längtade ännu lite mer efter USA-resan! Ni är saknade hela bunten!


Att vara så söt är nästan olagligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback