Att aldrig vara nöjd.

Jag är inne i en fulperiod. Det är ett stort No No under sommartid! Då ska man ju känna sig sommarfräsch och allt som hör till. Jag känner mig som en valross (ta det med en nypa salt!), och jag känner mig rastlös men samtidigt toktrött. Skulle kunna skriva att jag behöver miljöombyte......men eftersom jag precis har flyttat kanske man inte får säga så.....jag gör det iallafall. Jag vill att USAresan ska bli av! Det gör mig galen att allt ska vara så jävla dyrt jämt. Om jag så ska behöva sälja en bit av min själ så ska jag åka. Jag behöver inte shoppa nåt jag vill bara åka dit och umgås med släkten.

Utöver allt detta så jobbar jag ju denna vecka och det funkar mycket bra. Jag är glad över att jag har jobbat mycket på vipan för det är ett bra ställe. Nästa torsdag inleder jag mitt sommarvikariat. Det är inte alla som får vara ute och njuta varje dag av vädret och dessutom vila efter maten......det tåls att påpeka många gånger i livet! :D

Att aldrig vara nöjd är ett töntigt i-landsproblem. Men det glömmer man ju bort ibland mitt i gnällandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback