Det stavas R.Ö.R.I.G.T!

Fy fan fy fan fy fan vad det INTE är roligt att flytta. Men OJ va kul när det är klart. Men det är det inte än. Min stackars sambo sliter livet ur sig för att det mesta ska vara klart imorrn när vi ska flytta det mesta, alla möbler osv. Han förtjänar semester. Jag känner mig mest i vägen och vet snart inte vad jag ska packa, vill helst bara slänga ner allt i IKEAkassar......och det kanske jag gör också. På lördag ska papsen hjälpa mig o göra en nätdörr till altandörren så dörren kan vara öppen även när katterna inte är det. Löplinan ska bli deras bästa vän har jag bestämt, jag kan inte släppa mina bebisar helt fria...då tappar deras 'mamma' kontrollen. :D

Har just slängt i mig en ost&skinksallad och väntar på att Wille ska ringa så vi får åka till kga och byta bil med hans pappa som är den enda vi känner som har dragkrok. Jag är SÅ trött. Mia och jag satt uppe och pratade till ett inatt efter ett par glas vin...."Eclipse" var iallafall jättebra, även om det kändes som vi var omringade av sjuåringar som fnissade nervöst högt i hela biosalongen så fort det blev en intim scen eller sexprat i filmen...söttsött. Jag är dock änsålänge mest imponerad av första filmen. Eclipse var bra men boken ännu bättre.

Jag fick jobb hela nästa vecka också, liite olägligt känner jag med tanke på att jag är mitt i ett flyttkaos men eftersom det kostar pengar att renovera och dylikt så har jag inte råd att tacka nej. Synd bara att det blir på augustilönen....julilönen hade behövt det mer!

Nästa gång jag bloggar blir det förhoppningsvis från det nya palatset.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Bjurran

Vet hur det är att plocka saker hela dagarna. Jag har själv spenderat kvällarna de senaste veckorna med att plocka undan allt som fanns kvar här i huset efter min pappa och mina bröder. (Eftersom jag köpte huset som det var så blev det aldrig att de verkligen flyttade ut)

Ska bli så skönt när allt är klart och jag och tjejen kan få skapa ett riktigt hem med våra grejer.

Hoppas flytten går bra för er iaf. Lycka till!

Postat av: Emma

Ja fy fasen va grejer folk (jag!) samlar på sig under åren. Men nu är det gjort och klart! :D

2010-07-03 @ 23:52:04
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback