Hjärta.

Äntligen helg!!
Och jag sitter i vår nya soffa - vår gigantiska soffa! Wille skickade ett mms till mig när han hade fått hem den, och det stod "vårt vardagsrum är en soffa"....och det hade han rätt i. Det kanske ser lite galet ut i första anblick men vad gör man mer i ett vardagsrum än ligger i soffan och kollar på tv? Jag gör inte så mycket mer iallafall. Precis när jag kommit hem från jobbet kom mamma, pappa och farmor förbi en sväng, och jag fick en helt magnifik hortensia av farmor i namnsdagspresent (ja det är EMMA idag!) så nu är målet att få den att leva och frodas...mina gröna fingrar är lite efter i utvecklingen.

 

Jag har precis ätit hemmagjord pizza och resten av kvällen kommer spenderas i jättesoffan, med lite popcorn och film! Imorrn blir det en sväng till kstad med mamma o pappa, och efter det får vi se vad som sker, kanske ett besök av fröken Turenkvist? Den som lever får se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback