New American classic

Okej jag var inte realistisk när jag trodde att jag skulle se Billie the vision....det blev för tajt helt enkelt. Sen var det de här med att ta sig till o från karlskoga också...vi får skjuts in och sen blir det väl buss hem. Jobbdagen var iallafall bra och Sanna gick sista dagen idag, så Ann-catherine hade köpt tårta....och det är en historia i sig! Vi har lyssnat mycket på nalle puh på vilan och i en låt sjunger nalle puh "surr surr surr"....något som fått oss att bryta ihop emellanåt...så idag när tårtan serverades dog vi lite av skratt igen!


Surrsurrsurr!
:D

Trist att Sanna inte kommer vara med sista veckan, men A-C o jag får lätta upp stämningen helt enkelt!
Vad vore en arbetsplats utan bra arbetskompisar?

Nu ska jag leva festivalliv (minus campinglivet) i två dagar men med ett lugnt tempo har jag bestämt...vi får väl se hur det går!
Peace out people!


Gummistövlar  - check!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback