The world according to Pablo

Just nu är ser min högertumme ut som en julklapp. Jag har slagit in den i bomull dränkt i nån antiseptisk spray jag köpte i turkiet för nåra år sen...och jag vet inte vad som har hänt med min tumme! Helt plötsligt på eftermiddan började det göra ont och toppen av tummen är numera röd och hård, det pulserar och den är varm. Lite piller på det här eller en stor whiskey? Dagens val av droger blir nog ipren. Har en känsla av att alkoholen kommer att infinna sig ändå under helgens PiP-festival. Imorrn jobbar jag till två och klockan tre börjar "Billie the vision and the dancers" spela och det vill jag se. Festivalen till ära har jag köpt gummistövlar idag, det var väl på tiden.
Wille är cool och trotsar tokregn, the sounds spelar ikväll men jag är gammal och utarbetad....;) Så Maja får klara sig utan mig ikväll. Jag har ju trots allt sett dem ett antal ggr förut. Men imorrn är det ett måste att se: billie, amanda jenssen, & hästpojken. Om jag överlever natten med min tumme såklart....det kan ju vara dödligt. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback