Ain't no mountain high enough..

God Morgon Lördag.
Vädret är katastrofalt och som alltid när solen har glömt bort oss dödliga så blir man segare och tröttare än vanligt. Man går automatiskt in i mysläge. Och eftersom jag är som en pensionär och inte kan sova längre än 8 så fort jag är ledig så sitter jag här nu i myskläder och ska inta frukost. Wille jobbar hela dagen och jag har inte så mycket planerat förutom att jag tänkte börja flyttpacka lite. Imorrn är han ledig och då är det rensning av vinden som gäller.

Igår var Wille på "hemligt uppdrag" och om det blir ett positivt besked på detta får vi veta till veckan, det ser väl ganska ljust ut men har jag lärt mig nåt den senaste tiden så är det att inte tro på nåt förrän det är hugget i sten! Men om det blir som vi vill, förändrar det en hel del i vår situation till det bättre! Vi hade en mysig kväll igår, käkade jäkligt god mat (för en gång skull lagad av mig) det blev parmesanpanerad färsk kycklingfilé, helstekt färskpotatis och sallad. Sen satt vi o prata om allt möjligt, och det händer inte varje dag att man hinner sitta ner på det här sättet och det är guld värt. Vi gjorde också lite frågesport inför midsommar då det är stort firande hos Tobbe & Jenny precis som förra året!

Wille hade en liten present till mig när han kom hem igår, men som endast fick sitta uppe igårkväll såklart...strikta regler.


Tydligen kom denna med Metro igår. ;)


Midsommarplanering..för att få bra frågor måste man ibland ringa en vän..


Iskaffe mina vänner är bland det bästa som finns på sommarmorgnar..(även om det är "höst" idag)

Laterrrr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad kul det ska bli på midsommar! :)

2010-06-12 @ 14:55:48
Postat av: Emma

Det ska bli skitkul!! Ser mycket fram emot det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback