Älskade sommar!

Okej det kanske inte råder tropisk hetta än men solen lyser och det säger väl allt. Lyckades klara av de flesta stressmomenten igår, så idag har jag spenderat större delen av dagen med Tove & Hanna som är hemma en sväng, ute i skärgår'n! 



Hanna hittar ett mystiskt hårstrå på tove..




Tove var den enda av tjejerna som badade..modig som hon är.


Skvallerblaskor är ett måste när man solar.


fina skärgårn


Pontus kom o sa hej!


Han tog ett dopp med tove



Nu har jag just ställt in min skagencheesecake i kylen där den ska stå till imorrn, jag tror den kommer smaka hur gott som helst. Har jag tur kommer den se såhär fin ut:


(bild lånad från bloggfamiljen.se/matplatsen)

Imorrn startar dagen tidigt, jag ska bege mig till snälla Linda som ska ge mig en fin midsommarsminkning. Behöver pigga upp mig lite i all stress så det ska jag ge mig själv som present! ;) Klockan två är det midsommarlunch i dfs och sen håller väl festen på natten lång gissar jag. Kanske skulle ta o käka en energikaka till frukost...
Min kära pappa fyller år imorrn med, STORT GRATTIS till papi! Du är bäst.♥


Så lägenheten är såld, vi flyttar om en vecka...mycket känns bra just nu! Det som inte känns så bra är att flygbiljetterna till USA ligger på sjuka priser för tillfället och sjunker dom inte, kan vi nog säga ajöss med sommarens resa. Jag vägrar tro att jag inte ska få åka...men vi får väl se.
Först och främst ska jag njuta av midsommar med härliga människor och bäst av allt min sambo!

Ha en trevlig midsommarafton everyhopa!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback