Happy B-day to me!

Så idag är jag ett år äldre, kanske ett år visare, vem vet.
Fick morgonbesök av tovebaby, så vi åt frukost ihop på balkongen som wille köpt på bageriet. Jag fick en mycket fin tröja från Lindex, som jag invigde direkt :) Tack smulan.
Vid tolv åkte jag till skolan och hade redovisning som gick bra, nu är det bara fredag kvar och då ska vi visa vår film som vi gjort - jag hoppas och tror den blir uppskattad för den är überbra ;)
I skolan fick jag en present av Mia som verkligen fick mig att inse värdet av vår vänskap (äktenskap?;) ) Hon vet verkligen hur hon ska muntra upp en den där Wiker. Det liksom lite mycket just nu! Så presenten hitta raka vägen in i hjärtat.

Och än en gång använder vi oss av Cougar town, och ursäkta den spanska texten jag hittade inte något annat upplagt.

 

Här är min version av M&M tea som jag fick av Mia.

 

Det behövs inte mycket för att göra mig glad!

 

Nu har jag världens bästa sambo som står och föbereder födelsedagsmiddag i köket och det ska bli hur gott som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback