Hej o välkommen till jordens tråkigaste blogg.

Då sitter man här lite i ovisshet igen då. Hade lägenhetsvisning ikväll igen och nu sitter man på helspänn om den ska bli såld eller inte. Det är lite småjobbigt.

Städade på förmiddagen och sen tog Wille och jag med oss Maria till Nora för lite miljöombyte och en fika. Nu blir det nog lite sommaruppehåll i kontaktpersonstjänsten. Innan vi åkte till khamn igen stannade vi till på Maxi kga, och där var det helt fånigt urplockat. Det fanns inte ens färskpotatis som var högst upp på min lista. Surt.

Imorrn ska jag ta ett redigt träningspass med Madde innan hon o jag drar vidare till KAU för handledningsmöte inför höstens examensarbete. Sen ska jag njuta av att inte göra nåt.


Men innan det blir tisdag ska jag äta kvällsmat och slötitta på dumburken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback