Inte så förvånad.

Att saker o ting inte ska gå smärtfritt borde man väl ha lärt sig under alla år i livet...............eller? Verkar som tjejen som skulle ha vår lägenhet har dragit sig ur pga att hennes pojkvän hellre ville ha hyresrätt med garage...Och igår skrev vi papper på radhuset så det känns väl sådär smidigt. Så är du eller känner du någon som är i behov av lägenhet i kristinehamn tycker jag att ni ska höra av er!  (se lägenheten några inlägg neråt..)

Bortser man från den här tråkiga nyheten så har dagen varit väldigt trevlig. Jag och Tove åkte till degerfors och hälsade på Madde och Alfons. Plutten hade växt lite och log mest hela tiden. Vi käkade god lunch i solen och än en gång kan man inte få nog av sådana här dagar!


Tove övar ;)




mUmS!







Imorrn blir jag ett år äldre. Vi kan väl säga att jag fyller typ 25.
Men något större firande blir det inte, jag har muntlig examination på eftermiddan så mellan 14.50 & 14.55 kan ni väl tänka på mej! Det är 4,5 minut som gäller så jag har klockat mig själv här precis....ganska så precis blir det.
Hoppas väl ändå på en trevlig morgon och seneftermiddag med min sambo som är ledig dagen till ära.

Vill ni ge mig en present, kan ni väl köpa min lägenhet? ;)


Kommentarer
Postat av: Dirty Sanchez

Jag kan köpa den ifall du ingår i köpet ;)

2010-06-01 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback