Men men men (som i män)

I brist på saker att skriva om, och istället för att 'prata' på om väsentliga ting så kan jag rekommendera dessa två filmer till er alla tjejer (och till killar som kommer överens med sina känslor ;) ) som gillar att se kärleksfilmer och tömma tårkanalerna lite....det gjorde jag häromdagen och det var värt varenda tår. Jag såg dem direkt efter varandra i ett totalt utslaget horisontalläge....Och ni, liksom jag, som älskar The Notebook kommer att älska Dear John som för övrigt är skrivna av samma man; Nicholas Sparks. Och ni som inte får nog av Robert Pattinson...............jag kan medge att suktandet efter denna skapelse inte blir mindre efter att ha sett Remember Me...........så ta nu fram näsdukarna, kryp ner under täcket and watch them and weep. Och förresten, till er som inte har sett The notebook, vad väntar ni på? Till och med Wille fällde en tår när vi såg den för nåra år sen. Det var dagens cheezy tips från en trött och stressad fagerman.



Kommentarer
Postat av: emelie

ÅÅ vad jag vill se...finns dessa att hyra för en stenåldersmänniska som jag som aldrig laddar ner...??

2010-06-10 @ 22:22:55
Postat av: Emma

än sålänge finns dom nog bara på nätet tyvärr! Visste jag hur man gör för att bränna på denna dator kunde jag ha bränt dem till dig. men jag är ju lite tekniskt handikappad......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback