Onsdag redan?

Fortfarande brist på nyheter! Jag jobbade mellan 07.30-10.30 (helt slut efteråt............not) och sen brände jag upp mitt face och övrig kropp på mammas o pappas altan. Det ska bli skönt att snart ha egen uteplats så man slipper våldsgästa dom så fort solen tittar fram. När Wilhelm kom hem tog vi en sväng på stan och sen blev det en mathandling. Kvällens middag blev en väldigt god sallad bestående av tusen saker.


Melon, bra bok och sol. Det är väl sommarlov!


Fräknarna odlas på näsan som aldrig förr.


Minimajs, melon, fetaost, halloumi, sockerärtor, chorizo, sallad, rödlök...

Imorrn är det nån form av träning som gäller på morgonkvisten, är sugen på att simma. Sen ska vi ta en sväng till kga och kolla lite på vita rummet och hus no4.
Sen jobbar jag 13-16. Ännu ett mardrömspass ;) Hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback