Slow

Det här med att blogga går sådär just nu. Det händer massa saker men jag orkar inte skriva ner dom.  Jag skyller på solen! Veckan har bestått av redovisningar, solsken och diverse annat! Igår hade vi iallafall sista redovisningen för den här terminen, vilket innebär: SOMMARLOV! Vi visade vår film igår på "Show and tell" och jag tror den gjorde succé. Det skrattades iallafall så folk kiknade och lärarna berömde med ord som "proffsigt" och "genomtänkt" så vi var alla väldigt nöjda. Jag skrattade själv så jag grät....kanske man inte ska göra åt sina egna skapelser meeeen vem bryr sig. :D

Idag är Wille tillbaks i Trollhättan och gör sista tentan, och återkommer imorrn. Så jag ska gå med mamma o pappa, och förhoppningsvis storebror och elin som kom till khamn inatt, på loppisen som djurhemmet har idag. Sen ska jag äta lite glass med Anna, och senare ska det bli nån form av motion med Tovsan och kvällsgrillning hos mami & papi.


Sommarlovet invigdes med jordgubbsvin och choklad...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback