Stuck in a moment

Monday Monday. Not my favourite day.
Inledde dagen med gymmet, och idag fick jag med mig min karl! Annars tycker jag inte att det har hänt så mycket vettigt under dagen, vi hade en lägenhetsvisning igen, denna gång en kille. Jag börjar bli lite trött på den här situationen. Vi var även en sväng och kollade lite på tapet till nya vardagsrummet - och hittade en som kan tänkas få pryda en fondvägg. Nu på kvällen blev det en silltallrik á la Wille och första avsnittet av tredje säsongen av True Blood. En ganska meningslös dag om ni frågar mej. Det händer så mycket runtomkring oss just nu men samtidigt känns det som allt står still. Frustrerande! Dagens höjdpunkt var min fullpott på mattehemtentan, 12 poäng av 12 - tack för det! Jag lyckades även få in tre jobbpass denna vecka, några korta och ett längre, väldigt välkommet.


Udda & jag kollar (inte) på fotbolls-VM


Sommarmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback