The sweet escape

Gaaah! Jag vill att flytten ska vara klar. Jag avskyr att flytta! Själva packningsprocessen skulle jag kunna betala dyrt för att slippa. Synd bara att jag inte är rik...
Vi packade på förmiddagen iallafall, men vid halv tre fick det vara nog och vi åkte till kga för att fira fredrik som fyller 35 på tisdag. Massa god mat och fika, jag kunde ha sprungit hem från kga och ändå varit tokmätt antagligen.
Passade på att gosa och pussa på Leo så mycket han bara stod ut med (vilket var mycket), han är en pudding!


Det är dock inte lätt att ta en bra bild på en bebis som inte kan vara still!


Leo & en farbror Wille som ser något drogad ut...kan vara matkoma.

Imorrn ska jag ta mig en minisemester och åka till Norrköping och umgås med Mikaela! Och eftersom vädret ser ut som det ska bli tipptopp så hoppas jag på sol och bad(!?), och tjejhäng med hennes vänner på tisdag. Hemfärd på onsdag igen, sen hinner man knappt sätta sig ner förrän det är dags för midsommarfest! I år blir vi närmare 30 personer som ska fira tillsammans, det ska bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder du tog på min prins. Att vara still är inte riktigt hans grej.

Kram

2010-06-21 @ 10:41:54
Postat av: Emma

han är en pudding!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback