You can cry when you get older

Idag besökte vi Karlskoga en kortis, var inne på Vita rummet och konstaterade att vi kunde ha köpt hela butiken om vi hade haft råd. Som tröst för att jag inte kunde köpa hela butiken tröstade jag mig med ett klänningsköp på Lindex. Den var nästan gratis då jag hade 50% rabatt, och det var även min första långklänning. Har tidigare haft väldigt svårt för det men nu kändes det rätt och den kan få hänga på min kropp på midsommarafton.



Livet känns snäppet lättare idag då vi till 99,8% har fått det besked vi väntat på ett tag - vad det är får ni veta en annan dag, kanske imorrn eller så!
Good night, alla som läser men vägrar ge sig till känna! ;)

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hihi jag läser:-) mycket snygg klänning. Har med haft svart med långklänning men de är så snyggt!

2010-06-17 @ 21:42:18
Postat av: Lina

Jag läser och står för det! Fin klänning! Kram

2010-06-17 @ 22:42:18
Postat av: Malin

läser också! ;)

Postat av: Emma

Det var fint att ni stiger fram i rampljuset iaf :D

Kram på er.

2010-06-18 @ 18:44:42
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: cornelia

jättefin!! jag Älskar långklännningar och har fått ihopp några stycken ny inför sommaren! kramm

2010-06-19 @ 10:58:44
URL: http://www.cocoaboutlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback