Any given sunday

What a lovely sunday.
Sovmorgon......hade helt glömt bort att ställa om klockan så klockan var ju mer än vad jag trodde...kom ur morgonrocken halv ett..då tog vi en långpromenad. Hem igen och på eftermiddagen kom mamma och pappa och hjälpte oss att äta upp resten av rabarberpajen. Nu har jag suttit bra länge med att fixa ny musik till mobilen. För imorrn bär det av till huvudstan över dagen och sitta på ett tåg utan musik är ren tortyr om du frågar mig.
Eftersom Mickan bor i Norrköping får vi ju inte sällskap av varann på tåget så då får musiken rycka in.
Jag ska shoppa för alla pengar jag inte har! Med andra ord hålla mig i skinnet om jag vill överleva den här månaden som inte ens har börjat än.

Bäst att torka och platta håret...06.23 går tåget och innan dess kommer jag inte vara alert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback