Att hitta störningsmoment är inte svårt.

Hörrni det här med hela Maxigrejen och aftonbladet har blivit tokförstorat och det känns ju såklart mindre kul. Jag förstår inte hur man kan välja att lägga uppmärksamheten på vilken slags bild som finns på mig där när i det stora hela handlar om något allvarligt. Jag mms:ade in en bild på Maxi till aftonbladet när jag väl kom hem därifrån, det var ett förslag från min sambo som jag tog. Därefter ringde aftonbladet upp mig och överdrev lite smått en del meningar jag sa självklart men det är jag inte förvånad över heller. Med tanke på att jag har haft ungefär 500 mer läsare här idag än vanligt så får det här vara den "redogörelse" som jag kommer göra. Sen får folk irritera sig och störa sig på vad de vill. Jag tycker det är vansinne med tanke på att det som hände var en obehaglig upplevelse för alla som var där. Det är det de handlar om, inte vilken bild som finns på mig på aftonbladet eller liknande saker.

Kommentarer
Postat av: Karlstadkille

Du var snygg på bilden i AB och snygg på bilderna här inne också... Fundera inte mer på bilden!

2010-03-01 @ 19:36:12
Postat av: emelie

håller med,tänk inte på de:)

2010-03-01 @ 21:34:35
Postat av: Ronken

Otroligt konstigt såg det ut i alla fall.

2010-03-02 @ 07:01:28
Postat av: emma

men skojar du med mig att folk kommenterar bilden? att de inte fattar att de ska lägga energi på olyckan i stället


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback