Back to normal

Jag börjar tro, att folk tror att jag var den enda som var på maxi häromdagen! Nu får det vara nog med telefonsamtal och allt annat.

Tillbaks till mitt händelselösa liv där jag trivs som bäst. =)
Dagen har varit härlig, tänk va lite solsken kan göra. Skola först, sen blev det en trevlig promenad med sambo följt av lite städning och nu har jag slängt ihop en chokladkaka till vår lilla studiegruppsträff vi ska ha imorrn förmiddag hemma hos Madde. Tur att jag ska gå dit och hem och att det tar en halvtimme åt båda hållen med tanke på att hon också håller på att baka kaka!

Ikväll börjar Grey's men det ska ju jag såklart inte se för Wille har informerat mig om att det är fotboll...men det är okej med mig, man har ju inte DVD med hårddisk för inget.

Utöver studiegruppsträffen imorrn då har jag väl tagit helg nu! Inte så pjåkigt. Helgen kommer bl.a bjuda på en liten försenad födelsedagsdejt med Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback