Bitterbritta låter hälsa att måndagar inte är hennes grej.

Måndag. Snöstorm. Täppt i näsan. Vill bara göra allt annat än läsa en avhandling om matematik för småbarn. Behöver handla mat. Behöver definitivt inhandla sista Twilightboken. Vill bara vara klar i skolan varför kan ingen bara låta mig ta examen nuuuuuuu???? Jag är redo jag lovar.

Veckans måsten:
Måndag: läsa avhandling på sissodär 211 sidor på datorn...orka skriva ut. + läsa kap 2 & kap 6 i "alla talar om matte redan i förskolan" Handla mat. Skicka in arbete nummer 3 till lärare. Valfri aktivitet!

Tisdag: Gå i skolan 9-12, läsa mer i överflödiga böcker om matematik....

Onsdag: Gå i skolan 9-12

Torsdag: Påbörja föreställningskarta.

Fredag: Glöm allt vad skola heter och ta helg

Vilken otroligt spännande vecka känner jag! Ljuspunkten på veckan blir väl när Wille behagar att komma hem...vilket jag antar blir på torsdag. SOMMARLOV NU!!!


Kommentarer
Postat av: Mr Dude

Hoppas att du fick tag på varorna du sprang ifrån på Ica.

2010-03-01 @ 14:17:41
Postat av: Famous

Undrar hur många som tänkte vilken snygg tjej på bilden idag i aftonbladet. Och JA jag var en av dom . Hoppas alla klara sig oskadda.

2010-03-01 @ 14:41:04
Postat av: Anonym

fick du handla om all din mat eller? ;)

2010-03-01 @ 15:43:49
Postat av: Emma

nån mat fick jag inte med mig....men jag hann aldrig betala för den heller som tur var...så nu måste jag handla på nytt! Helst inte på nåt maxi...

Postat av: Gurku

varför har du en snygg utebild i artikeln? många som undrar detta.

2010-03-01 @ 17:18:44
URL: http://GurkuGurkuGurku.com
Postat av: Gurku

*vimmelbild

2010-03-01 @ 17:19:11
URL: http://GurkuGurkuGurku.com
Postat av: Emma

Jadu, aftonbladet behövde en bild. jag kände inte för att sitta o leta upp en, så dom fick ta profilbilden från bloggen, och nej det är inte en "utebild". Varför man ens undrar över en sån sak förvånar mig.

2010-03-01 @ 17:44:16
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Peter

Hörru Gurku, sluta va bitter. Skulle denna vackra flicka skickat in en ful bild på sig själv eller? Tråkiga människa!



Tyckte du förgyllde artikeln Emma :)

2010-03-01 @ 23:00:51
Postat av: Stefan

Sluta ursäkta dej själv. Du ser ju bra ut och vilken bild som helst hade visat det. Stå på dej och skit i vad folk tycker:)

2010-03-02 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback