Dagens kulinariska upplevelse

Min kropp hänger verkligen inte med idag. Men jag tvingade mig till att stå på CT:n ett tag, det blev inte mer än tjugo minuter och det får räcka. Bättre än inget kan man ju tycka. Bara jag inte är på väg att bli sjuk för det har jag verkligen inte lust med. Mitt vänsteröga har runnit hejvilt i två dagar nu och jag funderar på om man kan ha osynlig ögoninflammation?! Det syns inget (bortsett från att det ser ut som jag gråter på ett öga..) och det gör inte ont. Oh well. Nu har jag iallafall gjort en vitaminkicksmoothie: banan, kiwis, en pressad apelsin och lite lättyoghurt vanilj. Till detta.....ja jag gjorde hemgjord pizza igen! Jag hade lite jäst kvar så varför inte. Mina "vita" pizzor är guld värda ska ni veta....olivolja, hackad färsk persilja, flingsalt, salami & kalkon, tomat och ost blev dagens pålägg! Under tiden jag äter tänkte jag se en gammal goding eller två: Den oändliga historien och Stekta gröna tomater som kan vara en av mina favoritfilmer.

Later dudes.


Kommentarer
Postat av: Klas

Känner man sig inte ganska konstig efter att man druckit ett glas med bearnaisse-sås?

2010-03-23 @ 21:42:14
Postat av: Emma

haha, ja nu när du säger det så...inte helt olikt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback