Glassigt

Alltså, när solen är sådär riktigt "solig" och varm som den har varit ett par dagar nu så får man ju såklart längtan efter sommarn, grillkvällar, bada, sola, och t.ex äta glass. Det slog mig att jag hade en riktig favoritglass när jag var liten som man kunde köpa i glassbilen, den hette Daffy om jag inte minns fel och var en glasspinne med typ tre olika färger/smaker. Ingen isglass dock. Den var fantastisk. Försökte hitta den på nätet men ingen tur där. En annan storfavorit hos mig var GB's Banana Joe! Underbar underbar glass!! Varför kan inte GB köra en nostalgisommar i år?
Det vore nåt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tove håller med. det var en fantastisk glass med massa god choklad. vill ha till sommaren, vi fixar det

2010-03-08 @ 18:17:41
Postat av: Peter

12 SPÄNN FÖR EN MAGNUM!!!!

2010-03-08 @ 19:51:07
Postat av: Emma

hahaha förstår du då peter hur gamla vi börjar bli?

=)

Postat av: cornelia

åhh joker!! jag åt 3 piggelin i helgen hos tove =)

2010-03-09 @ 13:04:59
URL: http://www.cocoaboutlife.blogspot.com
Postat av: Emma

Bara tre alltså cornelia....det var snålt! ;)

2010-03-09 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback