Grönt

Stockholm var hur trevligt som helst! Dock blev det en ganska så katastrofal shopping i mitt fall. Tyckte inte jag hittade nåt som skrek mitt namn....några toppar och lite underkläder blev det iallafall...Både jag och Mikaela hade kamera med oss men ingen tog ett enda kort så därav kan jag inte bjuda på nån storstadsbild.
Men däremot kan jag bjuda på en bild på Willes födelsedagspresenter....inslagna! Han fyller år på söndag och jag tror han kommer bli mycket nöjd. Eller jag hoppas det iallafall. Var på stan idag och köpte det sista, och var såklart tvungen att köpa nåt litet till Alfons också som jag får krama på lite nästa vecka när Madde och jag bokat dejt! =)



Nu ska jag äta lunch, och bara för att grönt är skönt så blir det spenatsoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback