Konsten att frysa.

Jag vet inte varför men fan va jag fryser varenda jäkla kväll. Elementet är på, jag har långkalsonger, jeans OCH filt över mig och jag skulle behöva fingervantar för mina fingrar är kallare än kallast. Det är otroligt störande. Dålig blodcirkulation....antar jag. Det är ju inte så att jag har suttit still hela dagen. Jag har jobbat 10-15.15 i förskoleklass/fritids, gick dit, sen var vi ute en ganska lång stund, gick hem och väl hemma gick jag 50 minuters promenad....så så dåligt kan väl inte blodet cirkulera! Tove du som är sjuksköterska to be...?!

Veckan kommer bestå av plugg, plugg och kanske lite mer jobb? Vem vet. Till helgen ska vi iallafall till Motala och leka med Tobbe & Mikaela! Även en visit i Linköping och dejt med Daniel & Johanna på fredag. Så det ska bli trevligt.



Vi får se vad helgen innehåller för galenskaper!
Men än så länge är det ju bara måndag så jag ska fortsätta att njuta av min mammas nybakade bröd som hon gav till mig, plus en supersöt liten kakburk med kakor som jag alltid ville att mamma o pappa skulle köpa hem från danmark när jag var liten. Men kakburken får vänta till helgen, man kan ju försöka vara lite "nyttig" iallafall.
Sweet Dreams.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger att det kan man faktiskt emma. en del har det och får då kalla händer och fötter, eftersom det är lång väg för hjärtat att transportera blodet dit. Även om du till skillnad från mig är kort och jag har jättevarma händer och fötter. min slutsats att jag har ett jävla starkt hjärta =)

2010-03-09 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback