let the time fly

Det är liksom bara tisdag idag. BORING. Jag ser fram emot den här påskhelgen så dagarna får gärna gå fort. Imorrn är det kursstart för delkurs 2, och det verkar som lärarna har tänkt att köra stenhårt med oss ända fram till sommarn. Det ser jag inte fram emot. Galet skoltrött!! På torsdag ska jag jobba hela dagen på Vipan, på fredag har jag jour på djurhemmet, på kvällen ska Wille och grabbarna på födelsedagsfest för Wolle, jag och Mickan ska fira hennes födelsedag som är dagen innan...lutar åt utgång i kga. På lördag är vi bjudna på påskmiddag hos mamsen o papsen, och slutligen på söndag fyller Willy tjugoåtta hela år och det ska vi fira med hans pappa med respektive i degerfors! Så det finns att göra om vi säger så. Nånstans däremellan skulle jag gärna vilja träffa mina kusiner som är hemma över helgen för det sker alldeles för sällan.

Om man räknar bort juni, juli och augusti så kan vi säga att det är ca 6 mån kvar i skolan bara. Juni går vi bara typ tre dagar sen är det "sommarlov" och i augusti börjar man ju typ 25:e eller nåt...Music to my ears!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback