Lite gnäll o sånt.

Mikaela ringde o fråga om jag vill med på en dagstur till Sthlm och göra en liten vårshopping. Ja det vill jag. (min plånbok skriker dock neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej) Men hur jävla svårt ska det vara att hitta en biljett som inte kostar mer än shoppingen?! Sen när blev en dagstripp till sthlm lika dyrt som en weekend i london? (okej något överdrivet) Att chansa på sista minuten vet jag inte heller om jag vågar. Surt om det inte finns nåt i slutändan.

Nej, ut på en PW med Tove så kanske det känns bättre.

Kommentarer
Postat av: Läsaren E

Du ska nog lyckas få tag på en sista minuten-bljett. Enligt min kille som åkte till sthlm varje fredag för ett par år sedan hade aldrig några problem att få tag i en sista minuten-biljett. Han åkte alltid på sista minuten-biljett. Tror de släpps 12 eller 24 timmar innan (inte helt hundra vilket av dem).

2010-03-22 @ 16:37:07
Postat av: Emma

Ja i nuläget lutar det åt att ta en sista minuten, det ska nog ordna sig! Som du säger, det ska väl inte vara några problem. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback