Lördagsfika!

Idag har jag haft besök av det här vackra paret! En försenad födelsedagspresent till Anna & morotskaka att mumsa på gav lördagen en bra start tycker jag! Min sambo jobbar hela dagen, och jag ska försöka fylla mig själv med så energi jag bara kan tills han kommer hem ikväll med tanke på att jag sov mig igenom hela "Luftslottet som sprängdes" igår....jag hann se förtexterna och sen vaknade jag upp till eftertexterna...sen sov jag vidare till 07.30 imorse. Kul flickvän - verkligen! Stackars Wille. Så en redbull eller nåt annat energigivande kanske?! Ska iallafall börja med att ta en promenad med Peter. Solen kan ju inte annat än ge en energi!




Kommentarer
Postat av: Anna & Sammy

Tack underbara för en trevlig dag och en jätte fin present som redan sitter uppsatt <3

pusskram

2010-03-06 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback