Night time is my time

Här i khamn har det tydligen varit gråmulet väder hela dagen, medan vi hade jättefint väder i karlstad. Det var skönt att vara ute ett par timmar men hur mycket kläder man än har så slutar det alltid med att t.ex tårna fryser till is...så efter 2½ timme fick jag nog, tur var det väl att vi slutade lagom till min förfrysning. Vi satt oss med vårt grupparbete som ska redovisas v.12 och pratade igenom hur det ska se ut osv, och imorrn ska majoriteten av oss åka till Camilla i Gullspång och sätta fart med det. Det ska bli spännande att åka till Gullspång! ;)
Min man anländer även imorron och det ska som alltid bli skönt. Livet känns alltid en gnutta lättare då.
Jag luktar skog och grillkorv men jag orkar verkligen inte duscha....fräsch som jag är! Tur att katterna står ut med mig.
Spenatsoppan står på spisen och jag ska snart avnjuta den med ett litet ägg till kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback